dinsdag 9 februari 2016

Wanderlust class by Teresa McFayden

Toen ik deze les zag dacht ik alleen maar....zo niet mijn ding. Een stil leven schilderen is saai. Schilderen is niks voor mij. Maar ik vind wel dat ik open moet staan voor alles wat Wanderlust te bieden heeft. 
Dus gisteren toch maar aan de slag gegaan. Een canvas erbij gepakt, deze bewerkt zoals in de les was voor gegeven. Daarna een stil leven bij mekaar gezocht met verschillende vormen.
Daarna een schets gemaakt op mijn doek.
Ergens onder weg is mijn pop wel kleiner geworden en niet zo slank. Maar dat maakt me niks uit.
Ik ben TROTS als een pauw over dit schilderij. En ik liep gisteren echt naast mijn schoenen.
Zo zie je maar weer, schreeuw nooit te hard, maar probeer eerst voordat je oordeelt
  Let the inner artist out!

Thanks for visiting my Creative World
Hugs Sinikka

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Thanks a lot that you leave a comment.
I appreciate it immensely
Hugs Sinikka